Home :: Film News :: Find a Birthday :: Dark version :: Persian Weblog :: Forum :: Contact

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱
 
 

باران کوثری در نقش های گوناگون

نوشتۀ شهلا رستمی،
راه ابریشم


باران کوثری (زاده ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران)، هنرپیشه ایرانی، که چندی است به دلایل ناشناخته از بازی درفیلم و هنرنمائی در صحنه تآتر محروم شده به عنوان یکی از اعضای هیأت داوران فستیوال سینما های آسیا در شهر "وزول" در شرق فرانسه، حضور یافت.


بدین مناسبت و نیز دیدن دو فیلمی که او در آن نقشی افرینی کرده، یکی "بغض" ساخته "رضا درمیشیان" و دیگری "اسب حیوان نجیبی است" ساخته "رضا کاهانی"، در حاشیه این فستیوال با او به گفتگو نشستم و در آغاز از او خواستم از کیفیت ۹ فیلم برگزیده در بخش مسابقه ای بگوید که در میان آنها "پذیرائی ساده" ساخته مانی حقیقی به چشم می خورد.



باران کوثری
می گوید کیفیت بالای ۹ فیلم بخش مسابقه ای کار داوری را دشوار می کرد. اما در عین حال باعث افتخار بود که آسیا بتواند یک چنین فیلم های برجسته ای بیافریند. او می گوید هیأت داوران در بیانیه خود از همه کارگردانان حاضر در این بخش قدر دانی به عمل آورد.

گفتنی است که "سیکلو" ی طلائی این فستیوال به دو فیلم "جی زئول" ساخته "او موئل" از کره جنوبی و "بی تو با تو"، فیلم بسیار قوی و تعمق بر انگیز ساخته "پراسانا ویتاناگه" از سری لانکا داده شد.

هیأت داوران بزرگترین جایزه خود را به فیلم "بوآواکاو"، فیلمی خوش ساخت، پر از طنز و تراژدی ساخته "جون روبلس لانا" کارگردان فیلیپیینی و تقدیر ویژه خود را به سه فیلم "همه پوزش ها"، ساخته "امیلی تانگ" از چین، پذیرائی ساده، ساخته مانی حقیقی از ایران و "تراژدی ژاپن" ساخته "ماساهیرو کوبایاشی"، از ژاپن دادند ... ادامه مطلب 


Delicious Delicious



 
جستجو
جستجوی فيلم، کارگردان، بازيگر..:

fa en


سايت های سينمايی!
 

Find a birthday!


پيوندها
 
مجله ۲۴
آدم برفی ها
دیتابیس فارسی فیلم های سینمایی
کافه سينما
سينمای ما
سينمای آزاد
 

اخبار روز ايران
[ Yahoo! News Search ]

Search Yahoo! here
 
 [ Yahoo! ]



options